تفاوت؟؟

خرید بک لینک



بالاخره دودلی روکنار گذاشتم وگفتم یه کار ازخودم بذارم

البته باخودم قرارگذاشته بودم عکس کارام رو روی انستا بذارم

فقط !!! اما خباینجوری باید دوبار خرج کنم شاتل یاایرانسل؟؟؟

امان ازاین بی پولی :(

بعد از مدت ها تمرینکردن بدون سایه یه چندهفته ای

میشه بعدازمطالعه اونکتابایی که معرفی کردم

ترس رو کنار گذاشتم وشروعبه سایه زدن پرتره هام کردم

اینم تمرین17...بنظرشما استادای گرامی چقدربااصلش متفاوته؟؟؟

اگه خوبه ... =>ماشالله ولاحول ولاقوه الابالله


کارافرینی با نقشه های اسلیمی وچرم مصنوعی...

ما را در سایت کارافرینی با نقشه های اسلیمی وچرم مصنوعی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 7:22

صفحه بندی