
بالاخره دودلی روکنار گذاشتم وگفتم یه کار ازخودم بذارم
البته باخودم قرارگذاشته بودم عکس کارام رو روی انستا بذارم
فقط !!! اما خباینجوری باید دوبار خرج کنم شاتل یاایرانسل؟؟؟
امان ازاین بی پولی :(
بعد از مدت ها تمرینکردن بدون سایه یه چندهفته ای
میشه بعدازمطالعه اونکتابایی که معرفی کردم
ترس رو کنار گذاشتم وشروعبه سایه زدن پرتره هام کردم
اینم تمرین17...بنظرشما استادای گرامی چقدربااصلش متفاوته؟؟؟
اگه خوبه ... =>ماشالله ولاحول ولاقوه الابالله
ما را در سایت کارافرینی با نقشه های اسلیمی وچرم مصنوعی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71