
دوست عزیرمممم منصوره
....
همین الان یهویی...که داشتم وب ها ی شما دوستان
رو چک می کردم بهم زنگ زد
خیلی باتعجب زود جواب دادم اخه خیلی وقت بود بهم زنگ نزده بودیم
بعد سلام و احوال پرسی
گفتم چه عجب یادما کردی
خندید و گفت من گوشی رو سمت حرم حضرت معصومه می گیرم
یه سلام بهش بده....
خیلی خوشحالم کرد....
من مشهد وکربلا رفتم ولی تاالان قسمت نشده برم قم ...
خوش بحالش خوش بحالم که هم چنین دوست خوبی دارم که یادمه
منصوره عاشقتمممممممما....
تفسیر نوشته ی عکس_
ای خدا دوستم هر کجا بود را برای من حفظ کن
واورا ازهرغمی که احساس می کند دور کن
ما را در سایت کارافرینی با نقشه های اسلیمی وچرم مصنوعی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69