
دوست عزیزی که ایننظررو دادین وموجبات خنده ی ما شدین
لطفا بادقت بخونید .نوشتهبودم که ازخرت وپرتی که تو اتاقم بود....استفاده کردم
فقط کاموا و چسب روازقبل خریده بودم...که همش از پول یارانه بید
که پدر جان به عنوانپول درجیبی می دهد
خودم که خیلی ادمخسیسی بیدم و سعی می کنم کم خرج کنم ...
ولی خلاصه ممنون هستمدوباره سربزنید ونظربدید خوشحال هم میشم...^_^
** قابل توجهدوستان _باید بگم که من خیلی خرت وپرت جمع میکنم :J
ما را در سایت کارافرینی با نقشه های اسلیمی وچرم مصنوعی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61